نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رئال به بازیکنان مانند لیف حمام نگاه می کند

رئال به بازیکنان مانند لیف حمام نگاه می کند

مدیر برنامه های پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس امروز در مصاحبه ای خاص به موکل خود اشاره کرد. داستان از آنجایی شروع می شود که آنجلوتی سرمربی رئال در مصاحبه با AS گفته بود: " پوگبا بازیکن بسیار بزرگی است و می تواند در هر جایی که بخواهد بازی کند، اما ما در این بازه زمانی نیازی به او نداریم! "

رایولا هم جواب آنجلوتی را در مصاحبه ای با L'Equipe داده: " اگر این موضوع مهم است، ما هم هیچ گونه علاقه ای به رئال نداریم. من هرگز به رئال نرفته ام و به آن ها بگویم : ببخشید، دوست دارید پوگبا را بخرید ؟ "

" رئال مادرید باشگاهی است که عادت دارد بازیکنان را مانند هنگامی که لیف حمام تهیه می کنید خریداری کند و سپس آن ها را مانند لیف حمام دور می اندازد."

"رئال مادرید تیمی است که به بازیکنانی نگاه می کند که شش بازی موفق در جام جهانی داشته اند، سپس آن ها را خریداری می کند." ( در کنایه به انتقال جیمزرودریگز  )

" ما نمی خواهیم او [ پوگبا ] به چنین باشگاهی برود. ما می خواهیم به باشگاهی برود که به پتانسیل های پوگبا ایمان داشته باشند. من درها را برای رئال مادرید نمی بندم، اما همچنین دری را برای آن ها باز نمی کنم"

شایعه شده است ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن به پوگبا علاقه خاصی دارد؟ " این بدین معنی است که شاید آن ها به او علاقه دارند اما من موقعی که این موضوع جدیت داشته باشد در مورد آن فکر کنم."

" تنها این موضوع را می دانم که پل در هر باشگاهی که باشد موفق خواهد بود."

"انجمن مجازی هواداران یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: